نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ماتیاس ده لیخت در دو قدمی یوونتوس!

ماتیاس ده لیخت در دو قدمی یوونتوس!

 

با تصمیم مدیران یوونتوس، این باشگاه آماده است تا برای جلوگیری از اتلاف وقت و تأمین درخواست‌ باشگاه آژاكس بر سر راه جذب ماتیاس ده‌لیخت، مبلغ پیشنهادی‌اش را تا 75 میلیون یورو افزایش دهد.

 

نیكولا شیرا خبرنگار Gazzetta از ارتقای 8 میلیونی پیشنهاد یوونتوسی‌ها و رسیدن به عدد مورد نظر آژاكس (75 میلیون یورو) از نزدیك شدن بیانكونری به توافق با همتای هلندی‌اش خبر داده است.

 

یووه كه قصد دارد ظرف امروز و فردا به صورت رسمی این پیشنهاد را به باشگاه آژاكس ارائه كند، به احتمال فراوان می‌تواند با قطعی شدن انتقال مدافع مورد علاقه‌اش، پرونده این ترانسفر را به پایان برساند. در صورت توافق میان یووه و آژاكس، ده‌لیخت می‌تواند با جدا شدن از اردوی این باشگاه، ظرف روزهای آتی (شاید روز شنبه) به تورین سفر كند و در تست‌های پزشكی J Medical حضور یابد و قراردادش را به صورت رسمی با بانوی‌پیر به امضاء برساند.

 

طبق پیش‌بینی‌ها ده‌لیخت با قراردادی 5 ساله و حقوق سالیانه 9 میلیون یورو به اضافه پاداش‌های مختلف به زودی رسماً به عنوان مدافع جدید بیانكونری معرفی خواهد شد.

 

گفتنی است مینو رایولا مدیربرنامه‌های ده‌لیخت نیز روز یكشنبه از توافق كامل و همه‌جانبه موكلش با باشگاه یوونتوس خبر داده بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: